Ryby z hlubin

13.02.2012 20:32

1)Byl svátek zamilovaných a v moři bylo pozdvižení. Chystala se totiž významná událost. Svoji lásku chtěli zpečetit krab Kryšpín a krabice Alice. Vše už bylo připraveno, hosté seděli na svých místech, družičky sardinky už se nemohly dočkat až budou moci házet chaluhy, snoubenci už měli nakročeno na svatební pochod... A v tom, kde se vzali, tu se vzali dva největší rošťáci, kteří nebyli pozváni. Mořský ďas Velká Huba a mořský úhoř Ostrý Zub a chtěli obřad překazit. Začali rozhánět hosty, ale svědci ryba koule Vendelín a medúza Leontýnka, je pohotově začali vítat s tím, že už se čeká jen na ně. S tím ani jeden nepočítal, přestali pouštět hrůzu, sedli si mezi hosty    a svatbě už nic nestálo v cestě. Byla to krásná svatba, o které se ještě dlouho, dlouho vyprávělo.

2)Při tomto úkolu jsem nejprve nakreslil obrázek na základě videonávodů. Začal jsem pozadím a pak přikresloval mořské živočichy. Po nakreslení jsem obrázek uložil pod názvem hlubiny_petrlu.ptg a vyexportoval do formátu jpg. A v programu Irfan View převzorkoval na poměr 800  x  600 px. Na závěr jsem obrázek odevzdal do Moodlu. Jako další bod jsem napsal vtipný článek k obrázku, při kterém jsem se snažil popsat scénu z obrázku.
   Řekl bych, že jsem si s úkolem dovedl poradit, a že se mi celkem vydařil.